Vers van de WordPress: drie nieuwe WordPress websites waar we trots op zijn

Het wereldwijde web werd weer wat weidser want ons Web Team wist zich de afgelopen tijd opnieuw te amuseren met de vraag van enkele klanten om hun plekje op het internet te reserveren met een gloednieuwe WordPress website. En omdat we trots zijn op de digitale ervaringen die we hen aanbieden, schotelen we jullie uiteraard ook graag het laatste werk van onze webdevelopers voor. Vers van de WordPress. 

Images new WordPress website MbarQ

Nieuwe WordPress website voor MbarQ

Wie hebben we geholpen?

MbarQ is een ambitieuze start-up die zich focust op digitalisatie door middel van data en AI (artificial intelligence). Dat doen ze door data en AI haalbaar en schaalbaar te maken. Op basis van die aanpak willen ze ondernemingen vooral ondersteunen in hun business met meteen meetbare successen.

Artificiële intelligentie wordt door velen aanzien als exotisch en complex. Dat moet anders. We willen data & AI toepassingen haalbaar en schaalbaar maken.

aldus Erik Klewais en Stefan Schoonbrood, managing partners van MbarQ.
Lees het volledige interview met founders en managing partners, Stefan en Erik.

En hoe?

Jouw digitale reis kan met andere woorden niet zonder data & AI. Daarom haalde MbarQ ons Web Team aan boord voor de eerste bestemming in hun onderneming: een nieuwe WordPress website. Met een toegankelijke site in twee talen, voorzien van een geautomatiseerde contactpage, ruimte voor blogs (did someone say keywords?) en voldoende dynamiek in het design hebben we hen alvast op pad geholpen.

Images new WordPress website MiCRONOS

Redesign van MiCRONOS WordPress website

WieCronos?

MiCRONOS is het ecosysteem van de Microsoft competenties binnen De Cronos Groep en op die manier de ideale springplank voor bedrijven die de Microsoft clouds als het hart van hun digitalisering en duurzame innovatie beschouwen. Oftewel:

“Infinite expertise. One community.”

Mi Cronos es su Cronos

MiCRONOS verzamelt namelijk een aantal bedrijven met Microsoft technologie als fil rouge onder een gemeenschappelijke noemer. Als house of brands was het belangrijk om het ecosysteem te verbinden onder één dak. Dat doen ze onder andere door het delen van nieuwe cases, een algemene en downloadbare whitepaper in drie talen of input vanuit verschillende hoeken van de community snel op te nemen en te delen. 

“Daarom was het belangrijk om hun bestaande WordPress website te refactoren tot een soort ‘blokkendoos’ waarmee MiCRONOS zelf ook aan de slag kan. Zo zijn ze in staat snel nieuwe content toe te voegen of bestaande input uit te breiden door bestaande elementen te hergebruiken. Zo hebben we bijvoorbeeld de ‘Partner of the Year Award’ nog eenvoudig kunnen toevoegen vlak voor Go Live.” – Kerim Garbouj, WordPress developer RMDY

Images new WordPress website MVO Cronos

Nieuw platform voor MVO Cronos

Van Cronosieten voor Cronosieten

Dat is het uitgangspunt van MVO Cronos, een duurzaam initiatief waarbij ‘deel je verhaal’ de voornaamste insteek is. MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) is namelijk een thema dat veel mensen binnen Cronos aanspreekt. Dat heeft een groep gemotiveerde Cronosieten begin 2020 geïnspireerd om hier doelgericht mee aan de slag te gaan. Zij hebben als doel om door middel van gemeenschappelijke acties nieuwe mensen te informeren, inspireren en activeren met betrekking tot duurzaam ondernemen.

Daarom delen we successen, doelgerichte, maar laagdrempelige tips en geregeld momenten om de koppen bij elkaar te steken.

Om MVO Cronos te helpen in hun missie zorgden wij voor een WordPress website waarop zij de 3 P’s van duurzaam ondernemen kunnen delen met een intern netwerk van geïnteresseerde Cronosmedewerkers. En zo biedt de nieuwe site van MVO Cronos een plek voor People, Planet en Profit waar je door gemotiveerde verhalen zelf wordt opgeroepen om actief aan de slag te gaan met jouw duurzaam initiatief.

Wie doet er mee?

En waar MVO Cronos oproept om mee te doen, doen wij hetzelfde. Heb jij nood aan of zin in een nieuwe webomgeving? Of heeft jouw business of organisatie baat bij digitale innovatie?