Opdracht


Bel&Bo wil de winkelervaring van haar klanten interactiever maken. Een customer experience die in lijn loopt met de Bel&Bo-collecties: kleurrijk, functioneel en toegankelijk voor heel de familie. Tegelijk heeft Bel&Bo oog voor de mogelijke pijnpunten van een fysiek winkelbezoek en wil ze deze efficiënt aanpakken.

 

over

Bel&Bo


Dé Belgische kledingwinkel voor heel de familie.


  • 90 filialen

  • B2C

  • Kledingverkoop



Oplossing


Om de visie van Bel&Bo te realiseren, creëert RMDY een webapplicatie. Deze is toegankelijk op grote schermen in alle Bel&Bo-winkels. RMDY ontwerpt een volledig, duidelijk en realtime overzicht van het kledingaanbod per specifieke winkel. Daarnaast hebben klanten de mogelijkheid om niet-beschikbare artikelen vlot bij te bestellen en te laten leveren in een winkel naar keuze of aan huis. In samenwerking met RMDY zorgt Bel&Bo voor een interactieve winkelervaring. We visualiseren het aanbod overzichtelijk op touchscreen in de winkel en geven klanten zo de voordelen van een fysieke winkelervaring met de extra’s van online shoppen.

Technologieën en tools

Angular JS | HTML5 | SASS (CSS3) | AngularJS (Javascript) | Grunt (Task Runner)
 
 
 

Ben je benieuwd naar wat een mobiele applicatie voor jouw onderneming kan betekenen?